sobota, 29 listopada 2014

Łazienka w drewnie - Ceramstic Loft Concrete, MyWay Rovere

Projekt łazienki wykonany z płytek firmy Ceramstic i Paradyż

Ceramstic kolekcja Loft Concrete
Paradyż mozaika Mistral
Płytki przypominające drewno - Paradyż MyWay Rovere Rosso i Naturale

Projekt w kilku wersjach. Nietypowym rozwiązaniem jest użycie płytek typowo
podłogowych, również na ścianach

Ceramstic_Loft_01
Ceramstic_Loft_02


Ceramstic_Loft_03
Ceramstic_Loft_04



Loft_Concrete_01
Loft_Concrete_02


Loft_Concrete_03
Loft_Concrete_04


Ceramstic_Loft_Concrete_01
Ceramstic_Loft_Concrete_02


Ceramstic_Loft_Concrete_03
Ceramstic_Loft_Concrete_04


SALON GLAZURY I  WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK "LEMAX"
Zadzwoń aby zamówić darmowy projekt łazienki !
kom. 698-250-910
Nowa strona internetowa firmy LEMAX 

Więcej informacji dotyczących darmowego projektu łazienki:

5 komentarzy:

  1. Taka łazienka w drewnie to na prawdę bardzo ciekawy pomysł. Mnie jednak bardzo podobają sie także inspiracje z tej strony https://deko-rady.pl/aranzacja-lazienki. Jest tu na prawde duzo ciekawych pomysłów, które moim zdaniem są warte wykorzystania

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie urządzam swoją łazienkę i tak sobie pomyślałem, że ciekawym rozwiązaniem do tego pomieszczenia może byc coś takiego jak Fototapety . Powiedzcie mi co wy o tym sądzicie? Waszym zdaniem to dobry i warty zrealizowania pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysłu. Super to wyglada:) Zazdroszczę zarówno pomysłowosci jak i talentu:) Osobiscie sama chcialam cos zaprojektować ale nie wyszło:D Skorzystałam z pomocy fachowców tu i wyszlo super!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarość i drewno bardzo do siebie pasują. Przy tak dużej łazience pokusiłabym się o wannę wolnostojącą. Idealnie by pasowała. Ja mam taką i bardzo polecam. Łazienkę aranżowałam sama od początku do końca. Kupiłam też dekoracje do łazienki sklep online Emako ma świetną ofertę właśnie w moim stylu. Znalazłam fajne drewniane półeczki i regały, które idealnie komponują się z "drewnianą" glazurą na ścianie.

    OdpowiedzUsuń